Duels desigualats en la 18 jornada de la Lliga Catalana de Horseball

IMG 7996Aquest diumenge s’ha disputat a Vic una nova jornada de la lliga catalana de horseball. Després de les pluges del dia abans, ha lluït el sol i els partits s’han pogut desenvolupar amb tota normalitat.

La jornada s’ha iniciat amb quatre partits de la categoria benjamins sub-12. En el primer enfrontament, el Serrat ha vençut la Garrotxa per 14-11 en un enfrontament amb una alta anotació conjunta. Després, El Malla ha superat l’Esparreguera per 11-7 i l’Alforges ha guanyat clarament el CEEC per 13-5. En l’enfrontament que tancava aquesta categoria, GT ha superat West-Fork per 10-7.

En poussins sub-10, triomfs còmodes de CEEC davant Banyoles per 8-3 i de Malla contra GT per 10-6. En categoria femenina de segona, partit apretat entre CEEC i Malla amb victòria final de les segones per 8-7. Més clarament ha guanyat Esparreguera a West-Fork per 7-3.

Pel que fa als sèniors de segona, CEEC ha superat Can Costa per 7-4, GT ha apallissat Garrotxa per 17-1, Malla ha superat amb comoditat Esparreguera per 9-3, el mateix resultat que s’ha donat entre Alforges i Banyoles.

La jornada ha finalitzat amb els enfrontaments de cadets sub14. En aquesta categoria, CEEC ha vençut El Serrat per 6-3 i Alforges ho ha fet amb més comoditat contra l’Esparreguera per 7-2.