Catalunya la comunitat autònoma que recull més medalles

bronce-equiposHa finalitzat el campionat d’Espanya de Doma Clàssica de  Menors a Segovia amb molt bons resultats per la nostre delegació, amb un total de dues medalles per equips i set individuals.

Després d’una setmana intensa amb les emocions a flor de pell, El dissabte es declaraven les medalles per equips.  L’Equip Lauro Aguiló format per Gemma Guerrero, Ona Sola,  Sofia del Olmo y el de la rioja Sergio Moron obtenien la medalla de plata per equips amb un 70.919%. La medalla de bronze va ser per l’equip FCH Salvador Dalí format per, Abril Serdà Ungil, Julia Hessel Ferrer, Maria Guerrero Galve i  Juan José Gonzalez de las Cuevas Pimienta obtenien una mitjà de 70,326%, capitanejat per Laura Rocabert.

Tota la jornada va estar molt renyida fins pràcticament minuts abans de la proclamació de medalles.

Pel que fa els individuals,  els  catalans han pres protagonisme a tots els  pòdiums als que han participat.

La categoria aleví recull dues medalles.  Plata per l’Elsa Bosch Portillo i “Romeo” amb una nota mitja de  69,169 % i medalla de bronze per Nora Coll Nogué amb  “Phoskito” (68,293%). La medalla d’or va ser per la basca Rafaela Muñoz.

La medalla d’or en la categoria Infantils  va ser per Júlia Hessel muntant a  “Artemisa” amb una mitjà dels tres dies de 71,387% . Sofia del Olmo Back amb “Sophienhofs Maroon” (69,260%) va se plata i Alvaro Perdomo (FHA) es penjava el bronze

Campiona d’Espanya Juvenils 0* Clara Campasol Trafach amb “Destino” amb una mitjà de 70,434%. Acompanyada al pòdium per Naiara Galindez (FVH) i Fatima Garcia-Gullon (FHA) plata i bronze respectivament.

Maria Guerrero i “Gustaaf” van ser bronze a Juvenils 1* amb una mitjà de 70,77%. La madrilenya Natalia Bacariza aconseguia l’or y Sergio Moron, alumne de Lauro Aguiló la plata

La jornada va finalitzar amb la categoria de joves genets on Juan José Gonzalez de las Cuevas amb “Denksport” ( 71,25%) es va emportar la medalla de bronze. L’or y la plata van ser per Alba Abollo i Carla de la Fuente,  ambdues de la federació de Castilla i Lleó

Realment un gran campionat per els nostres representants. Felicitats a tots els medallistes!

bronce-equipos
podium-equipos