CDT1 * + CDT0 * a Barcelona i Tarragona

images A fotos noticias 2014 07 Mio Moncayola ZCHUFRO C DSC 5381Dues dobles concursos de doma se celebraran durant aquest cap de setmana, un a les instal·lacions de Can Caldes de Sant Cugat del Vallès i l'altre al Club Hípic Reus QMT.

En ambdós concursos es disputaran el diumenge 16 celebrant-se les sis proves corresponents al CDT0 *, AP prèvia, AP i les represes 1, 2, 3 i 4, així com les de l'1 *, preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Alevins equips, Infantils equips, Juvenils 0E equips, Juvenils equips, Clàssica 1 i Sant Jordi

El jurat de Can Caldes estarà format per Bàrbara Regas com a president, Lluís Fabregat, Carles Cid i Meritxell Pontes com a vocals. La FCH enviés com el seu representant a Leonor Brozgol.

Dominique Grillot presidirà el jurat en el QMT de Reus, acompanyada d'Ariadna Deu com a vocal, mentre que Socorro Blas assumirà les tasques de prim federatiu.