superior2

Domiciliació bancària, qüestió de comoditat i seguretat

EQUUSHOMEdomiciliacio

És la forma més senzilla de pagar la teva llicència
Evita les despeses de transferència o els desplaçaments als caixers automàtics i les presses d'última hora davant qualsevol esdeveniment esportiu que requereixi la llicència.
Tindràs la tranquil·litat d'estar segur des del primer dia de la temporada.

Recorda que cada any et notificarem per endavant qualsevol canvi en les condicions de pagament.

Tens el control dels teus pagaments:
Sempre tindràs coneixement dels càrrecs en el teu compte bancari.
No es cobrarà cap rebut tret que donis expressa autorització a la teva zona EQUUSHOME.

Fàcil de contractar:
Per concertar la domiciliació bancària tot el que has de fer és entrar al teu espai EQUUSHOME i introduir el teu número de compte. Recorda, que sempre pots sol·licitar el canvi de compte bancari a través del EQUUSHOME de forma senzilla i gratuïta.
El teu banc o caixa t'enviarà un extracte explicant-te els detalls del càrrec en compte: quantitat, concepte i data.
Garantia de la domiciliació bancària:
Tots els bancs garanteixen el ràpid i fiable funcionament de la domiciliació bancària.

Recorda:
Evita les cues dels bancs, l'enviament de transferència bancària i les seves comissions. I recorda que et notificarem cada any per endavant qualsevol canvi en les condicions de pagament. Assegura't estar cobert des del primer dia de la temporada.

Videotutorial

entitat fei fde