superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Domiciliació bancària, qüestió de comoditat i seguretat

EQUUSHOMEdomiciliacio

És la forma més senzilla de pagar la teva llicència
Evita les despeses de transferència o els desplaçaments als caixers automàtics i les presses d'última hora davant qualsevol esdeveniment esportiu que requereixi la llicència.
Tindràs la tranquil·litat d'estar segur des del primer dia de la temporada.

Recorda que cada any et notificarem per endavant qualsevol canvi en les condicions de pagament.

Tens el control dels teus pagaments:
Sempre tindràs coneixement dels càrrecs en el teu compte bancari.
No es cobrarà cap rebut tret que donis expressa autorització a la teva zona EQUUSHOME.

Fàcil de contractar:
Per concertar la domiciliació bancària tot el que has de fer és entrar al teu espai EQUUSHOME i introduir el teu número de compte. Recorda, que sempre pots sol·licitar el canvi de compte bancari a través del EQUUSHOME de forma senzilla i gratuïta.
El teu banc o caixa t'enviarà un extracte explicant-te els detalls del càrrec en compte: quantitat, concepte i data.
Garantia de la domiciliació bancària:
Tots els bancs garanteixen el ràpid i fiable funcionament de la domiciliació bancària.

Recorda:
Evita les cues dels bancs, l'enviament de transferència bancària i les seves comissions. I recorda que et notificarem cada any per endavant qualsevol canvi en les condicions de pagament. Assegura't estar cobert des del primer dia de la temporada.

Videotutorial

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES