superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Ajudes per a les dones esportistes d'alt nivell

14620422794188El Consell Superior d'Esports concedeix ajuts a les esportistes d'alt nivell per naixement i cura de fills menors de tres anys, així com a les esportistes integrants de les seleccions nacionals.

Per donar continuïtat a aquesta subvenció que el Consell Superior ve atorgant-des de l'any 2014, s'ha publicat al BOE del 14 de febrer 2017 una nova convocatòria amb la mateixa finalitat.

A continuació, us deixem uns enllaços amb tota la informació

Carta President RFHE
BOE
Seu electrònica CSD

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES