superior2

Ajudes per a les dones esportistes d'alt nivell

14620422794188El Consell Superior d'Esports concedeix ajuts a les esportistes d'alt nivell per naixement i cura de fills menors de tres anys, així com a les esportistes integrants de les seleccions nacionals.

Per donar continuïtat a aquesta subvenció que el Consell Superior ve atorgant-des de l'any 2014, s'ha publicat al BOE del 14 de febrer 2017 una nova convocatòria amb la mateixa finalitat.

A continuació, us deixem uns enllaços amb tota la informació

Carta President RFHE
BOE