superior2

Lluita contra el Dopatge

no al dopingAdaptació de la normativa espanyola a modificacions introduïdes pel Codi Mundial Antidopatge 2015

Dissabte passat 18 febrer 2017 va ser publicat al Butlletí Oficial de l'Estat el Reial decret llei 3/2017, de 17 de febrer, pel qual es modifica la Llei Orgànica 3/2013, de 20 de juny, de protecció de la salut de l'esportista i lluita contra el dopatge en l'activitat esportiva, i s'adapta a les modificacions introduïdes pel Codi Mundial Antidopatge de 2015.

A continuació us deixem els enllaços per consultar el Reial Decret-llei 3/2017, de 17 de febrer, juntament amb la Circular 2/2017 que inclou d'una manera abreujat les principals modificacions normatives introduïdes pel mateix.

Reial Decret - Llei
Circular 2/2017