superior2

Es convoca l’Assemblea General Ordinaria de la FCH

Logo FCH Color bueno pequeñoLa Federació Catalana d’Hípica informa que, de conformitat amb el que disposen els nostres Estatuts i per acord de la Junta Directiva, es convoca Assemblea General Ordinària que es celebrarà el proper dilluns 2 de juliol de 2018

L’Assemblea tindrà lloc  a la seu de la Federació , Rambla Guipúscoa 23-25 de Barcelona, a l’aula de la 1era planta, a les 18.30h en primera convocatòria i 19.00h en segona, per tal de tractar els següents punts:

ORDRE DEL DIA:

1. Obertura de l’Assemblea a càrrec del President de la FCH
  2. Formació de la llista d’assistents i nomenament d’interventors
  3. Aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea anterior
  4. Aprovació Tancament - Auditoria 2017
  5. Aprovació Memòria Esportiva 2017
  6. Informació de la decisió de la Junta Directiva envers el foment i formació de jutges, així com la revisió dels galops.  Recordatori comitès organitzadors compliment normativa.
  7. Precs i preguntes

A continuació us posem els link on podreu trobar la documentació a tractar:

Memòria Esportiva 2017:  http://www.federacio-catalana-hipica.cat/federacio/memoria-esportiva.html

Auditoria 2017: http://www.federacio-catalana-hipica.cat/federacio/auditoria-externa.html

Acta de l'assemblea 20 de desembre 2017: Acta

entitat fei fde