superior2

Preinscripció cursos de jutges i dissenyadors 2019

Amb la intenció de convocar, en breu, nous cursos per a jutges i dissenyadors de recorreguts de les diferentes disciplines, demanem a tots els interessats en cursar-los, ens facin arribar el formulari de preinscripció.

Ens heu d'enviar el formulari correctament complimentat, a la següent adreça: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. abans del dia 24 de febrer del 2019.  PREINSCRIPCIÓ_CURSOS_2019.pdf

Els cursos tindran el següent format:

• Fase de reglaments: no presencial
  • Fase de reglaments: presencial -
  • Fase pràctica explicativa: presencial
  • Fase pràctica amb tutor: presencial

Esperem les vostres preinscripcions.

entitat fei fde