superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Preinscripció cursos de jutges i dissenyadors 2019

Amb la intenció de convocar, en breu, nous cursos per a jutges i dissenyadors de recorreguts de les diferentes disciplines, demanem a tots els interessats en cursar-los, ens facin arribar el formulari de preinscripció.

Ens heu d'enviar el formulari correctament complimentat, a la següent adreça: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. abans del dia 24 de febrer del 2019.  PREINSCRIPCIÓ_CURSOS_2019.pdf

Els cursos tindran el següent format:

• Fase de reglaments: no presencial
  • Fase de reglaments: presencial -
  • Fase pràctica explicativa: presencial
  • Fase pràctica amb tutor: presencial

Esperem les vostres preinscripcions.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES