superior2

Dia a Cavall 2019,vine, descobreix i emociona’t!

Actvitats EquestresDiumenge 26 de maig de 2019 de 10 a 14 h, se celebrara la III Edicion del Dia a Cavall, un projecte  impulsat i liderat des d’ADRINOC, i amb la col.laboració de la FCH.

Objetius: apropar i donar a conèixer el sector eqüestre i el món del cavall i els ponis al públic general que encara no el coneix; donar a conèixer l’àmplia varietat d’activitats i disciplines eqüestres i els seus beneficis.

Format de la jornada: Els centres eqüestres participants de manera voluntària obriran les portes dels seus centres i clubs de manera gratuïta.

Programa a nivell genèric:

A les 10h: passejades i tallers pedagògics sobre el món del cavall. Les persones visitants i els infants podran participar als tallers i pujaran a cavall i poni si ho volen (prèvia reserva al centre).

A les 13:30h demostracions organitzades per cada un dels centres. Cada centre pot fer demostració de la disciplina/es o activitats amb cavalls amb les que es troba especialitzat. És el moment de fer participar als genets i amazones del centre.

Qui hi pot participar? Centres eqüestres, clubs d’hípica, centres de turisme eqüestre, centres d’equinoteràpia i activitats assistides amb cavalls de tot Catalunya sempre que tinguin tots els requisits establerts per l’organització i el Departament d’Agricultura (consultar full de requisits adjunt).

Com sol·licitar-ho?. Només cal enviar un e-mail a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.  indicant el vostre interès en participar-hi, facilitar el nom del centre,  persona de contacte, telèfon i correu electrònic . Si ho desitgeu, també ens podeu trucar per telèfon, al tel.(972) 27 16 00 – ext.2

Documentació i terminis de presentació: Vegeu l’ arxiu adjunt de la documentació necessària a presentar. Terminis de presentació de documentació: del 27 de febrer al 29 de març de 2019 mitjançant correu electrònic a: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. .

IMPORTANT: No s’acceptarà documentació entregada fora de termini!!!

Font: ADRINOC

Informació Dia a Cavall 2019 Documentació Dia a Cavall 2019

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei