superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Dia a Cavall 2019,vine, descobreix i emociona’t!

Actvitats EquestresDiumenge 26 de maig de 2019 de 10 a 14 h, se celebrara la III Edicion del Dia a Cavall, un projecte  impulsat i liderat des d’ADRINOC, i amb la col.laboració de la FCH.

Objetius: apropar i donar a conèixer el sector eqüestre i el món del cavall i els ponis al públic general que encara no el coneix; donar a conèixer l’àmplia varietat d’activitats i disciplines eqüestres i els seus beneficis.

Format de la jornada: Els centres eqüestres participants de manera voluntària obriran les portes dels seus centres i clubs de manera gratuïta.

Programa a nivell genèric:

A les 10h: passejades i tallers pedagògics sobre el món del cavall. Les persones visitants i els infants podran participar als tallers i pujaran a cavall i poni si ho volen (prèvia reserva al centre).

A les 13:30h demostracions organitzades per cada un dels centres. Cada centre pot fer demostració de la disciplina/es o activitats amb cavalls amb les que es troba especialitzat. És el moment de fer participar als genets i amazones del centre.

Qui hi pot participar? Centres eqüestres, clubs d’hípica, centres de turisme eqüestre, centres d’equinoteràpia i activitats assistides amb cavalls de tot Catalunya sempre que tinguin tots els requisits establerts per l’organització i el Departament d’Agricultura (consultar full de requisits adjunt).

Com sol·licitar-ho?. Només cal enviar un e-mail a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.  indicant el vostre interès en participar-hi, facilitar el nom del centre,  persona de contacte, telèfon i correu electrònic . Si ho desitgeu, també ens podeu trucar per telèfon, al tel.(972) 27 16 00 – ext.2

Documentació i terminis de presentació: Vegeu l’ arxiu adjunt de la documentació necessària a presentar. Terminis de presentació de documentació: del 27 de febrer al 29 de març de 2019 mitjançant correu electrònic a: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. .

IMPORTANT: No s’acceptarà documentació entregada fora de termini!!!

Font: ADRINOC

Informació Dia a Cavall 2019 Documentació Dia a Cavall 2019

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei