superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

V Reconeixement Joves Promeses de Girona

DSC08790L’equitació gironina va estar present a la V Gala de Reconeixement a les Joves Promeses de l’Esport Gironí, organitzada pels Serveis Territorials de la Secretaria General d’Esports de la Generalitat de Catalunya.

Prop de 140 esportistes de 29 modalitats esportives d’entre 14 i 18 anys de les comarques gironines on van rebre el reconeixement pels èxits esportius assolits l’any 2018. Concretament, es va homenatjar els esportistes que van guanyar el Campionat de Catalunya o que van pujar al podi als Campionats d’Espanya o a competicions internacionals. Entre aquests esportistes, hi va haver 10 genets de diferents disciplines eqüestres.

L’equip Cavall de Mar, de Llagostera, va tenir dos representants entre els guardonats: Guillem Ferrer, que va ser segon classificat al Campionat d’Espanya de Joves Genets i segon classificat per equips a la mateixa competició, i Gemma Miquel, Campiona de Catalunya en Categoria Menors Una Estrella, tots dos en la disciplina de TREC. En aquesta disciplina també es va guardonar al Campió de Catalunya Infantil, genet del Club Natura a Cavall.

En Doma Clàssica cal destacar a Clara Campasol del Club Esportiu Aiguaviva Hípic que va ser medalla d'or en el Campionat d'Espanya de Menors Juvenils 0 * i al Campionat de Catalunya. En Doma Clàssica Paraeqüestre Blanca Granados or en Grau Via.

Reconeixement per als jugadors del Club Alforges Eqüestre Camos, Laia Ferreiro, Robert Planas i Aleix Crous, medalla d'or Sub 16 en el Campionat d'Espanya de Clubs de Horseball.

Ivet Mallarach i Nora Pozo or al Campionat d'Espanya de volteig ambdues a la categoria Júnior Prom 3 i Nivell 1 respectivament.

Aquest és el cinquè any que els serveis d’Esports a Girona organitza aquests reconeixements.

La gala es va celebrar a l’Auditori de Girona el dimarts 20 de març i va comptar amb la presencia del director del Consell Català de l’Esport  de la Generalitat de Catalunya, Antoni Reig; del representant territorial de l’Esport a Girona, Josep Pujols; del diputat d’Esports de la Diputació de Girona, Carles Salgas, i del 5è tinent d'alcalde de l’Ajuntament de Girona, Carles Ribas.

Fotos: Antoni Valentí

95314ab8-5e59-4b43-976e-4298454c4493
2d62aefd-1790-49a8-baf5-a6a614cd9170

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES