superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

S’obre el termini de sol·licitud concursos 2020

calendari 2020 catalunya barcelonaRecordem als Comitès Organitzadors que a partir del 15 d’octubre s'obre el termini per a la sol·licitud de concursos territorials, campionats de Catalunya i finals de lligues.

Per sol·licitar concursos territorials el termini estarà obert fins al dia 15 de desembre, mentre que les sol·licituds per Campionats de Catalunya i Finals de Lligues serà fins al 1 de desembre.

Alhora us recordem que juntament amb la sol·licitud dels campionats és obligatori adjuntar la memòria esportiva. En cas de no fer-ho aquesta sol·licitud no es tindrà en compte.

El dijous 31 d'octubre és l'últim dia per sol·licitar competició nacional

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES