superior2

S’obre el termini de sol·licitud concursos 2020

calendari 2020 catalunya barcelonaRecordem als Comitès Organitzadors que a partir del 15 d’octubre s'obre el termini per a la sol·licitud de concursos territorials, campionats de Catalunya i finals de lligues.

Per sol·licitar concursos territorials el termini estarà obert fins al dia 15 de desembre, mentre que les sol·licituds per Campionats de Catalunya i Finals de Lligues serà fins al 1 de desembre.

Alhora us recordem que juntament amb la sol·licitud dels campionats és obligatori adjuntar la memòria esportiva. En cas de no fer-ho aquesta sol·licitud no es tindrà en compte.

El dijous 31 d'octubre és l'últim dia per sol·licitar competició nacional

entitat fei fde