superior2

Celebrada l’Assemblea General Ordinària

Asamblea 13 eneroA la sala d'Actes de la Casa de l'Esport de la Generalitat de Catalunya, va tenir lloc, ahir dilluns dia 13, l'Assemblea General Ordinària de la FCH.

L'obertura de l'Assemblea va anar a càrrec del nostre president, Emilio Zegrí, i a continuació es van ratificar els preus de les llicències 2020, amb un petit augment de 2 € per a les llicències de genet, degut a l'increment de preu de les pòlisses d'assegurances i l'alta sinistralitat.  Les llicències de cavalls, mantenen un any més, el mateix preu.

Seguint amb l'ordre del dia es van aprovar també: el pressupost general 2020 de la FCH, el reglament de la nova disciplina Raid-Trec, així como la normativa de la Copa Catalana de Salt d'Obstacles 2020. Les modificacions d'alguns reglaments van quedar pendents fins que la RFHE les publiqui, al seu web, i les comissions de la FCH puguin adaptar-les.

Tal com estava previst, també, es va procedir a l'aprovació del calendari de competicions 2020, sotmetent-se a votació: el Campionat de Catalunya de salt d'obstacles que va ser adjudicat a Centre Eqüestre Alt Empordà, els Campionats de Catalunya de doma clàssica d'adults i paraeqüestre van ser atorgats al CAVA, mentre que el de menors se celebrarà a Hipica Can Vila.  El Centre d'Equitació Torredembarra serà la seu del Campionat de Ponis els dies 6 i 7 de juny. La final de les Lligues de DC se li va adjudicar al Club Hípic Vidreres, quedant pendent l'adjudicació del Campionat de Catalunya de doma vaquera que dependrà de la decisió de la seva comissió.

Calendari 2020
 Normativa Copa Catalana 2020