superior2

ATENCIÓ AL PÚBLIC - covid 19

Logo FCH Color bueno pequeñoD’acord amb les recomanacions de les autoritats sanitàries, la nostra Federació mantindrà el Servei als seus federats a través del TeleTreball.

D’aquesta forma podreu seguir en contacte amb nosaltres com fins ara, a totes les nostres àrees a través dela correu-e que us detallem a continuació:

Informació general i Llicències:   Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Administració i Galops:  Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Comunicació i premsa:  Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Assegurances, accidents, clubs i Gerència: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Tota la informació federativa la teniu al nostre lloc web www.fchipica.cat.

Malgrat les recomanacions del Consell Català de l’Esport de tancar tots els centres esportius, la Federació és conscient de que els cavalls d’esport necessiten activitat diària, i per tant hem demanat a la Conselleria, tingui en compte la nostra particularitat. Els clubs hípics, a més de clubs socials, són centres de treball, i cal que els genets puguin treballar els cavalls, òbviament complint amb totes les recomanacions del Departament de Sanitat.  Així mateix hem sabut que les companyies d’assegurances podrien posar pegues en cas d’accidents ocorreguts durant aquesta situació excepcional d’alarma sanitària.

Així doncs, tan aviat com tinguem notícies de la Conselleria i de les companyies d’Assegurances, us les farem saber.

Agraïm la vostra comprensió, i esperem poder seguir oferint el millor servei durant aquests dies excepcionals.

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

BANER BA ca

DONAR

Donarem tots els fons recaptats al Banc d'Aliments per a l'adquisició d'aliments per a persones en situació de precarietat alimentària.
L'objectiu és arribar entre tots a poder subministrar 25 Tones d'aliments.