superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Noves directrius i informació sobre assegurances

Logo FCH Color bueno pequeñoMitjançant el present, us volem aclarir, que d’acord amb el Reial Decret dictat pel Govern per regular l’estat d’alterta, està prohibida tota activitat esportiva, i per tant, NO es pot muntar a cavall.

Som conscients de la dificultat que això suposa pel nostre esport, però de moment i fins a nova ordre, s’hauran de treballar els cavalls de la mà, corda, nòria, i deixar-los confiats al personal de la hípica.

Així mateix, recordar-vos que donat l’estat d’alerta, les companyies d’assegurances no es fan responsables en el cas d’accident esportiu, ja que desobeir el Reial Decret serà considerat com una negligència del genet. A més la conducta podria ser sancionable administrativament.

La Federació i la RFHE estan intentant que el CSD entengui les necessitats especifiques del tractament dels cavalls d’esport. Tan aviat com tinguem notícies us ho farem saber.

A continuació us deixem el document que ha enviat  UNIFEDESPORT (corredoria d’assegurances)  respecte a les assegurances contractades, especialment les referents a accident esportiu i de responsabilitat civil dels nostres federats.

Document Unifedesport

La RFHE ha publicat al seu web una notícia sobre el mateniment bàsic per a la salut dels cavalls, podeu consultar-la clicant AQUI

Agraïm la vostra paciència i confiança.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

BANER BA ca

DONAR

Donarem tots els fons recaptats al Banc d'Aliments per a l'adquisició d'aliments per a persones en situació de precarietat alimentària.
L'objectiu és arribar entre tots a poder subministrar 25 Tones d'aliments.