superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Noves instruccions per les hipiques

sgeA continuació, us adjuntem carta rebuda del Consell Català de l'Esport  en relació a la problemàtica generada per les afectacions de la pandèmia COVID19 en el sector de l’hípica.

En aquest nou escrit, que substitueix els anteriors, trobareu les indicacions a seguir.

Així mateix, us adjuntem un model de certificat que hauríeu d'utilitzar pels vostres treballadors i un altre pels propietaris dels cavalls.

Amb la voluntat que aquest escrit permeti contribuir a garantir la salut dels cavalls de les hípiques i clubs catalans mentre duri el decretat estat d’alarma, restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment que pugueu necessitar.

Moltes gràcies per la vostra paciència.

Carta SGE Hipiques       Certificat propietaris     Certificat traballadors

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES