superior2

Noves instruccions per les hipiques

sgeA continuació, us adjuntem carta rebuda del Consell Català de l'Esport  en relació a la problemàtica generada per les afectacions de la pandèmia COVID19 en el sector de l’hípica.

En aquest nou escrit, que substitueix els anteriors, trobareu les indicacions a seguir.

Així mateix, us adjuntem un model de certificat que hauríeu d'utilitzar pels vostres treballadors i un altre pels propietaris dels cavalls.

Amb la voluntat que aquest escrit permeti contribuir a garantir la salut dels cavalls de les hípiques i clubs catalans mentre duri el decretat estat d’alarma, restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment que pugueu necessitar.

Moltes gràcies per la vostra paciència.

Carta SGE Hipiques       Certificat propietaris     Certificat traballadors

entitat fei fde