superior2

Comitès organitzadors de concursos Internacionals i Nacionals 2020

plantilla calendario 2020Dins el conjunt de conseqüències de la crisi del COVID 19, tant la FEI com la RFHE han previst la possibilitat de sol·licitar una possible reubicació de dates per a les competicions suspeses i/o afectades.

En el cas dels concursos internacionals de dates fins a 31 de març, la RFHE sol·licita que se li faci arribar les possibles peticions abans de el 30 de març tal com sol·licita la Federació Internacional. A continuació, adjuntem l'extracte de la comunicació de la FEI

Is it possible for an Organiser who is postponing an Event to “reserve” a future date?

Currently, our Regulations do not allow dates to be reserved. We are not going to accept any date changes for the moment as we need to receive all the requests first.

The FEI does not know how many Events will be impacted nor how long the current situation will last. We understand how extremely difficult the situation is for Organisers, but clearly no single Organiser can be favoured to the detriment of others.

For this reason, and in order to evaluate the impact on the FEI Calendar, the FEI requests that for all Events that have been cancelled due to Covid-19, the National Federations inform the FEI whether they wish to organise their Event(s) on another date and, if so, provide the dates toEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. no later than 31 March 2020.

As the situation is evolving so rapidly, for Events that need to be cancelled after the 31 March deadline, National Federations are also asked to confirm whether they wish to propose a new date.

This will allow the FEI, in consultation with the International Equestrian Organisers Alliance and the relevant National Federations, to evaluate the impact of the new dates on the Calendar and propose a policy to the FEI Board for date changes.

Pel que fa a la competició nacional, la Comissió Delegada de l'Assemblea General de la RFHE, reunida dijous passat, va arribar a un acord per a la flexibilització del calendari de competicions, acordant les següents pautes d'actuació:

• • La Junta Directiva oferirà un termini per a sol·licitar la reubicació de competicions afectades
  • • Per tal de, si s'escau, buscar-la millor ubicació i Informar a la Comissió Delegada

Segons aquestes directrius

• • Un cop aixecat l'estat d'Alarma, la Junta Directiva de la RFHE obrirà, en funció de les circumstàncies concurrents en aquest moment, un termini limitat perquè les competicions suspeses i / o afectades puguin sol·licitar una possible reubicació en la resta de l'any 2020
  • • Aquest termini serà comunicat a les organitzacions afectades, així com a les Federacions Autonòmiques
  • • Durant el mateix podran proposar fins a un màxim de 3 dates alternatives per a realitzar la competició
  • • Transcorregut aquest termini, la Junta Directiva de la RFHE podrà realitzar la reincorporació al calendari d'aquestes competicions amb criteris esportius, d'equitat i proporcionalitat

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

BANER BA ca

DONAR

Donarem tots els fons recaptats al Banc d'Aliments per a l'adquisició d'aliments per a persones en situació de precarietat alimentària.
L'objectiu és arribar entre tots a poder subministrar 25 Tones d'aliments.