superior2

Xat mèdic 24 hores per federats

Logo FCH Color bueno pequeñoArran de l'acord entre Unifedeport i Mutuacat els nostres federats majors de 17 anys, poden gaudir de forma gratuïta d'un xat mèdic 24 h,  mentre estigui en vigor l'estat d'alarma.

Tots els interesats hauran d'accedir a través d'aquest enllaç,  on teniu les instruccions per descarregar-se una app i accedir a aquest servei:

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

BANER BA ca

DONAR

Donarem tots els fons recaptats al Banc d'Aliments per a l'adquisició d'aliments per a persones en situació de precarietat alimentària.
L'objectiu és arribar entre tots a poder subministrar 25 Tones d'aliments.