filet dor

SUBHASTA POLTRES

Activitat mínima necessària per al manteniment de la salut dels cavalls

sgeEn relació amb Reial decret llei 10/2020, de 28 de març, que estableix mesures complementàries a les ja adoptades durant la crisi del COVID 19, informem que l'apartat 10 de les excepcions de persones treballadores per compte d’altres

a les que no serà de aplicació el permís retribuït en el citat Reial Decret Llei, hi ha els  que presten els seus serveis en els centres, serveis i establiments d'atenció sanitària a animals, per la qual cosa s'entén que les possibilitats de moviments per garantir la salut dels cavalls contínua en les condicions ja definides amb anterioritat.

A continuació, podeu consultar la nota de premsa emesa per la Secretària General de l'Esport sobre les mesures extraordinàries aprovades pel Govern en el RDL 10/2020.

Nota de Premsa SGE mesures noves

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

II ESTUDIO SOBRE EL IMPACTO DEL SECTOR ECUESTRE EN ESPAÑA : Descargar
Toggle Bar