filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

SUBHASTA POLTRES

NOTICIES DESTACADES

Activitat mínima necessària per al manteniment de la salut dels cavalls

sgeEn relació amb Reial decret llei 10/2020, de 28 de març, que estableix mesures complementàries a les ja adoptades durant la crisi del COVID 19, informem que l'apartat 10 de les excepcions de persones treballadores per compte d’altres

a les que no serà de aplicació el permís retribuït en el citat Reial Decret Llei, hi ha els  que presten els seus serveis en els centres, serveis i establiments d'atenció sanitària a animals, per la qual cosa s'entén que les possibilitats de moviments per garantir la salut dels cavalls contínua en les condicions ja definides amb anterioritat.

A continuació, podeu consultar la nota de premsa emesa per la Secretària General de l'Esport sobre les mesures extraordinàries aprovades pel Govern en el RDL 10/2020.

Nota de Premsa SGE mesures noves

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei