filet dor

SUBHASTA POLTRES

Subhasta benèfica organitzada per Albert Hermoso

subasta benefico online logo viewAmb la finalitat de recaptar fons per a la lluita contra el Covid-19, el divendres dia 10 d'abril a les 20 h se subhastarà online el cavall “Atento”, anglo-àrab de 4 anys, propietat de Els Serrats Cavalls d’Esport

Amb l'organització d'aquesta subhasta Albert Hermoso vol agrair als equips sanitaris la seva gran labor en aquests difícils moments,  els beneficis obtinguts es donaran a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida per a lluitar contra la pandèmia.

Informació subhasta online

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

II ESTUDIO SOBRE EL IMPACTO DEL SECTOR ECUESTRE EN ESPAÑA : Descargar
Toggle Bar