filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

SUBHASTA POLTRES

NOTICIES DESTACADES

Subhasta benèfica organitzada per Albert Hermoso

subasta benefico online logo viewAmb la finalitat de recaptar fons per a la lluita contra el Covid-19, el divendres dia 10 d'abril a les 20 h se subhastarà online el cavall “Atento”, anglo-àrab de 4 anys, propietat de Els Serrats Cavalls d’Esport

Amb l'organització d'aquesta subhasta Albert Hermoso vol agrair als equips sanitaris la seva gran labor en aquests difícils moments,  els beneficis obtinguts es donaran a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida per a lluitar contra la pandèmia.

Informació subhasta online

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei