superior2

Conveni entre el Consell Català de l'Esport i l'Institut Català de Finances

Esportt i activitat fisicaLa Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física, ens fa arribar un comunicat informant sobre l’aprovació del Govern de la signatura del conveni entre el Consell Català de l'Esport i l'Institut Català de Finances per al finançament de les necessitats de liquiditat de les entitats esportives derivades de la Covid-19.

A continuació,  podeu consultar la Nota de Premsa

Comunicat Secretaria General de l'Esport i de l'Activitad Fisica