superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Conveni entre el Consell Català de l'Esport i l'Institut Català de Finances

Esportt i activitat fisicaLa Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física, ens fa arribar un comunicat informant sobre l’aprovació del Govern de la signatura del conveni entre el Consell Català de l'Esport i l'Institut Català de Finances per al finançament de les necessitats de liquiditat de les entitats esportives derivades de la Covid-19.

A continuació,  podeu consultar la Nota de Premsa

Comunicat Secretaria General de l'Esport i de l'Activitad Fisica

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES