superior2

Concursos calendari Nacional 2020

Calendario RFHE 2020Segons el que es va acordar a la Comissió Delegada de l'Assemblea General de la RFHE del passat 19 de març, i una vegada està produint-se l'aixecament per fases de l'Estat d'Alarma,

s'obre un termini de deu dies (fins al 23 de maig) perquè totes les competicions afectades per la crisi del COVID19 puguin sol·licitar una possible reubicació en el calendari de la RFHE durant la resta de l'any 2020.

A continuació, us deixem el link on podeu fer una petició de fins a un màxim de tres dates alternatives per a realitzar la competició:

Transcorregut el termini de 10 dies, la Junta Directiva de la RFHE podrà realitzar la reincorporació al calendari d'aquestes competicions amb criteris esportius, d'equitat i proporcionalitat.

entitat fei fde