superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Concursos calendari Nacional 2020

Calendario RFHE 2020Segons el que es va acordar a la Comissió Delegada de l'Assemblea General de la RFHE del passat 19 de març, i una vegada està produint-se l'aixecament per fases de l'Estat d'Alarma,

s'obre un termini de deu dies (fins al 23 de maig) perquè totes les competicions afectades per la crisi del COVID19 puguin sol·licitar una possible reubicació en el calendari de la RFHE durant la resta de l'any 2020.

A continuació, us deixem el link on podeu fer una petició de fins a un màxim de tres dates alternatives per a realitzar la competició:

Transcorregut el termini de 10 dies, la Junta Directiva de la RFHE podrà realitzar la reincorporació al calendari d'aquestes competicions amb criteris esportius, d'equitat i proporcionalitat.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES