filet dor

SUBHASTA POLTRES

Protocol orientatiu per al retorn de la competició

Protocolo de Actuacion en la recuperacion de las competiciones ecuestres e1591612345704La RFHE ha elaborat un protocol bàsic d'actuació per a la tornada a les competicions eqüestres, la documentació  ha estat remesa al Consejo Superior de Deportes per a la seva valoració i en el seu cas, aprovació.

Aquest protocol ha estat elaborat tenint en compte les noves condicions sanitàries i després de les consultes fetes als diferents estaments. Estant a l'espera de l'aprovació del document per part del CSD i amb la finalitat de facilitar una orientació a tots els involucrats en les pròximes competicions, us deixem l'enllaç perquè pugueu consultar-lo.

“Protocolo de actuación  para competiciones ecuestres”

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

II ESTUDIO SOBRE EL IMPACTO DEL SECTOR ECUESTRE EN ESPAÑA : Descargar
Toggle Bar