filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

SUBHASTA POLTRES

NOTICIES DESTACADES

Protocol orientatiu per al retorn de la competició

Protocolo de Actuacion en la recuperacion de las competiciones ecuestres e1591612345704La RFHE ha elaborat un protocol bàsic d'actuació per a la tornada a les competicions eqüestres, la documentació  ha estat remesa al Consejo Superior de Deportes per a la seva valoració i en el seu cas, aprovació.

Aquest protocol ha estat elaborat tenint en compte les noves condicions sanitàries i després de les consultes fetes als diferents estaments. Estant a l'espera de l'aprovació del document per part del CSD i amb la finalitat de facilitar una orientació a tots els involucrats en les pròximes competicions, us deixem l'enllaç perquè pugueu consultar-lo.

“Protocolo de actuación  para competiciones ecuestres”

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei