superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Va tornar el Raid Internacional a Catalunya

Raid de Vilaltella 2Els passats 16 i 17 d'aquest mes es va celebrar, a la localitat de Sant Boi de Lluçanès, el Raid Hípic de Vilaltella CEI 1 *, primer raid internacional celebrat a Espanya post Covid

Complint les noves normes la inscripció va estar limitada a 40 binomis per dia,  la sortida es va fe en grups  de 5 participants de forma esglaonada per poder complir els protocols sanitaris de Covid-19.

El primer dia de competició es va imposar Maria Álvarez amb “ Majy d’Ibos”, seguida d'Omar Blanco amb “Bakchich Hipolyte” i Joana Ullastre amb “Er Abakay”.

El segon, i últim dia de competició, la victòria va ser per a Omar Blanco amb”Soraya Peu”, seguit de Carlos Serans amb “Be Perly Milin Riant” i Monon Capitaine amb “Be Perley Milin Riant, segon i tercer respectivament.

El raid va ser un èxit gràcies a la col·laboració de tots els participants per mantenir i complir les mesures de seguretat,

RESULTATS DIJOUS 16 RESULTATS DIVENDRES 17

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES