superior2

Va tornar el Raid Internacional a Catalunya

Raid de Vilaltella 2Els passats 16 i 17 d'aquest mes es va celebrar, a la localitat de Sant Boi de Lluçanès, el Raid Hípic de Vilaltella CEI 1 *, primer raid internacional celebrat a Espanya post Covid

Complint les noves normes la inscripció va estar limitada a 40 binomis per dia,  la sortida es va fe en grups  de 5 participants de forma esglaonada per poder complir els protocols sanitaris de Covid-19.

El primer dia de competició es va imposar Maria Álvarez amb “ Majy d’Ibos”, seguida d'Omar Blanco amb “Bakchich Hipolyte” i Joana Ullastre amb “Er Abakay”.

El segon, i últim dia de competició, la victòria va ser per a Omar Blanco amb”Soraya Peu”, seguit de Carlos Serans amb “Be Perly Milin Riant” i Monon Capitaine amb “Be Perley Milin Riant, segon i tercer respectivament.

El raid va ser un èxit gràcies a la col·laboració de tots els participants per mantenir i complir les mesures de seguretat,

RESULTATS DIJOUS 16 RESULTATS DIVENDRES 17

entitat fei fde