superior2

Esport federat – Ajuts per entitats esportives

Esportt i activitat fisicaLa Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física (SGEAF) ha obert avui la convocatòria pública de concessió d'ajuts en forma de garantia d'operacions de préstec, mitjançant l’Institut Català de Finances (ICF), destinades al finançament de les necessitats de liquiditat derivades de la Covid-19.

L’import total de la línia de crèdit destinada a les entitats esportives catalanes (“ICF Esports Liquiditat”) és de 10 milions d’euros.

Al final de la noticia trobareu el comunicat de premsa relatiu a la convocatòria i el contingut en pdf de la resolució que ha publicat el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, així com una infografia explicativa sobre el procediment i els requisits per demanar els ajuts.

D’altra banda, també us deixem un document de preguntes freqüents (FAQS) que recull les mesures pel desenvolupament de l’esport i l’activitat física en aquelles zones del territori que en aquests moments tenen limitacions específiques. El document s’ha elaborat prenent de referència les Resolucions publicades pel Departament de Salut, així com el FAQS publicat pel Departament de l’Interior i Salut de la Generalitat de Catalunya.

Recordeu que tota la informació sobre les fases del desconfinament la podeu trobar al WEB de la SGEAF

PUBLICACIÓ CONVOCATORIA – NOTA DE PREMSA – INFOGRAFIA – FAQs

entitat fei fde