superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Esport federat – Ajuts per entitats esportives

Esportt i activitat fisicaLa Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física (SGEAF) ha obert avui la convocatòria pública de concessió d'ajuts en forma de garantia d'operacions de préstec, mitjançant l’Institut Català de Finances (ICF), destinades al finançament de les necessitats de liquiditat derivades de la Covid-19.

L’import total de la línia de crèdit destinada a les entitats esportives catalanes (“ICF Esports Liquiditat”) és de 10 milions d’euros.

Al final de la noticia trobareu el comunicat de premsa relatiu a la convocatòria i el contingut en pdf de la resolució que ha publicat el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, així com una infografia explicativa sobre el procediment i els requisits per demanar els ajuts.

D’altra banda, també us deixem un document de preguntes freqüents (FAQS) que recull les mesures pel desenvolupament de l’esport i l’activitat física en aquelles zones del territori que en aquests moments tenen limitacions específiques. El document s’ha elaborat prenent de referència les Resolucions publicades pel Departament de Salut, així com el FAQS publicat pel Departament de l’Interior i Salut de la Generalitat de Catalunya.

Recordeu que tota la informació sobre les fases del desconfinament la podeu trobar al WEB de la SGEAF

PUBLICACIÓ CONVOCATORIA – NOTA DE PREMSA – INFOGRAFIA – FAQs

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES