superior2

Assemblea General Ordinaria

Logo FCH Color bueno pequeñoDe conformitat amb el que disposen els nostres Estatuts i per acord de la Junta Directiva, es convoca Assemblea General Ordinària que es celebrarà el proper 14 de setembre a les 18.00 h, VIRTUALMENT

ORDRE DEL DIA:

1. Obertura de l’Assemblea a càrrec del President de la FCH
  2. Formació de la llista d’assistents i nomenament d’interventors
  3. Aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea anterior
  4. Aprovació Tancament - Auditoria 2019
  5. Aprovació Memòria Esportiva 2019
  6. Informació al clubs situació COVID19
  7. Precs i preguntes

Us adjuntem els documents a tractar per a la vostra revisió.

Us enviarem el link per a la connexió a l’Assemblea virtual, amb el recordatori de la sessió que us farem arribar, a principis de setembre.

Acta Assemblea 13 gener 2020 Memoria Esportiva 2019   Comptes Anuals 2019

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

BANER BA ca

DONAR

Donarem tots els fons recaptats al Banc d'Aliments per a l'adquisició d'aliments per a persones en situació de precarietat alimentària.
L'objectiu és arribar entre tots a poder subministrar 25 Tones d'aliments.