superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Informació important per als federats

baner certificadoA partir del dilluns 23 amb la nova normativa del Tram 1,  els clubs i hípiques poden obrir de nou les seves portes i reiniciar la seva activitat. Així doncs, les classes i les escoles tornen, i les persones federades podran traslladar-se al lloc de pràctica esportiva.

Per desplaçar-vos i poder arribar al lloc de pràctica esportiva, us aconsallem portar el maxim de documentació acreditativa de la vostra condició: certificat conforme esteu federats amb llicència en vigor, també certificat del vostre club o hípica detallant l'horari de classes, entrenament o cita prèvia que teniu assignat, i si teniu certificat conforme sou propietari d'un cavall en aquesta instal.lació millor.  En el cas de genet professional o bé esportistes que us esteu preparant per a competició nacional o internacional, també és aconsellable portar certificat acreditatiu.

A continuació, us deixem el link per poder descarregar-lo, també podeu fer-ho des del banner situat en la part superior de la web.  És molt important que quan poseu el numero de llicència el format sigui: CTXXXXX

Certificats:

Certificat llicència territorial

Certificat Club

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde

BANER BA ca

DONAR

Donarem tots els fons recaptats al Banc d'Aliments per a l'adquisició d'aliments per a persones en situació de precarietat alimentària.
L'objectiu és arribar entre tots a poder subministrar 25 Tones d'aliments.