superior2

Informació important per als federats

baner certificadoA partir del dilluns 23 amb la nova normativa del Tram 1,  els clubs i hípiques poden obrir de nou les seves portes i reiniciar la seva activitat. Així doncs, les classes i les escoles tornen, i les persones federades podran traslladar-se al lloc de pràctica esportiva.

Per desplaçar-vos i poder arribar al lloc de pràctica esportiva, us aconsallem portar el maxim de documentació acreditativa de la vostra condició: certificat conforme esteu federats amb llicència en vigor, també certificat del vostre club o hípica detallant l'horari de classes, entrenament o cita prèvia que teniu assignat, i si teniu certificat conforme sou propietari d'un cavall en aquesta instal.lació millor.  En el cas de genet professional o bé esportistes que us esteu preparant per a competició nacional o internacional, també és aconsellable portar certificat acreditatiu.

A continuació, us deixem el link per poder descarregar-lo, també podeu fer-ho des del banner situat en la part superior de la web.  És molt important que quan poseu el numero de llicència el format sigui: CTXXXXX

Certificats:

Certificat llicència territorial

Certificat Club

entitat fei fde

BANER BA ca

DONAR

Donarem tots els fons recaptats al Banc d'Aliments per a l'adquisició d'aliments per a persones en situació de precarietat alimentària.
L'objectiu és arribar entre tots a poder subministrar 25 Tones d'aliments.