superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Noves mesures a partir 23 de novembre

Logo FCH Color buenoUna vegada publicada la Resolució SLT/2983/2020, de 21 de novembre (DOGC núm. 8277), per la qual es prorroguen i modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de Covid-19 en el territori de Catalunya,

La Secretària General de l'Esport i de l'Activitat Física (SGEAF), l'Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) i la Federació Catalana d'Hípica, han elaborat una sèrie de resums per facilitar la comprensió d'aquestes mesures que entraran en vigor demà dilluns dia 23 de novembre i tindran una durada de 14 dies.  Afortunadament, a partir de dilluns 23 de novembre, els clubs podran obrir les seves portes amb els condicionants especificats en els documents adjunts.  Es podrà donar classes seguint les mesures de seguretat i amb cita prèvia, i la competició territorial haurà d'esperar de moment.  Les restriccions de mobilitat continuen durant els caps de setmana.

A continuació us deixem els resums perquè pugueu consultar-los:

Quadre resum de la regulació de la resolució SLT / 2983/2020

Resum de l'obertura de Clubs i Hípiques - Ajornament de tota la competició territorial

Pla sectorial - Utilització de les instal·lacions

Resum preguntes freqüents (FAQs)

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

BANER BA ca

DONAR

Donarem tots els fons recaptats al Banc d'Aliments per a l'adquisició d'aliments per a persones en situació de precarietat alimentària.
L'objectiu és arribar entre tots a poder subministrar 25 Tones d'aliments.