superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

"Cabalgando la vida", el millor regal del món

cabalgando la vida buenoEls protagonistes del nostre vídeo de Nadal són alguns dels participants en el projecte solidari de la Fundació Reial Club de Polo de Barcelona "Cabalgando la vida".

Són els nostres campiones i campiones, nens i nenes supervivents de càncer que a mitjà o llarg termini poden patir seqüeles de la malaltia i teràpia oncològica.

L'objectiu d'aquest estudi, que va començar a principis d'any i que es va veure suspès a causa de la greu situació sanitària, és demostrar els beneficis de la teràpia assistida amb cavalls.

A través d'aquest projecte s'analitza si la hipoteràpia disminueix l'impacte de la teràpia oncològica en els nens i nenes que hagin patit un càncer amb afectació de el sistema nerviós central.

El projecte compta amb el suport AECC (Associació Espanyola Contra el Càncer), els hospitals Sant Joan de Déu i Vall d'Hebron, la Fundació Federica Cerdà, la Federació Catalana d Hipica i les Escoles Universitàries Gimbernat, encarregades de l'estudi final.

El que fa uns mesos era tan sols una il·lusió, ja és una realitat, i tu també pots formar part.

Ajuda'ns a fer-los el millor regal de el món i DONA!       https://www.fundacionrcpb.com/haz-tu-donacion/

VIDEO DE NADAL

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei