superior2

Assemblea General Ordinaria

Logo FCH Color bueno pequeñoDe conformitat amb el que disposen els nostres Estatuts i per acord de la Junta Directiva, es convoca Assemblea General Ordinària que tindrà lloc el proper dia 18 de gener de 2021 a les 18.00 h i que es celebrarà virtualment a través de la plataforma Zoom.

ORDRE DEL DIA:

1. Obertura de l’Assemblea a càrrec del President de la FCH
  2. Formació de la llista d’assistents
  3. Aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea anterior
  4. Ratificació dels preus de les llicències 2021
  5. Aprovació, si s’escau, del Pressupost general de la FCH 2021
  6. Calendari de competicions 2021: Campionats de Catalunya i Final Lligues
  7. Precs i preguntes

Us adjuntem els documents relatius a l’orde del dia per la vostra revisió.  Després de les festes de Nadal us farem arribar link per poder entrar a la reunió virtual.

Agrairíem confirmació d’assistència enviant correu electronic a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Acta Assemblea 14 setembre 2020  Preus llicencies 2021  Presupost 2021
 Calendari Nacional provisional 2021  Calendari Territorial provisional 2021  Campionats de Catalunya i Finals Lligues 2021

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei