superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Comunicat als Federats

Logo FCH Color bueno pequeñoBenvolguts,

Tot i la situació actual, la Federació Catalana d'Hípica vol continuar potenciant el nivell dels nostres genets i amazones i per tant potenciar la competició nacional 1* al nostre territori.

Per aquesta raó,  la Federació ha arribat a un acord amb la RFHE per a facilitar la competició nacional a Catalunya durant aquesta temporada 2021, i per tant serà possible obtenir la llicencia Deportiva nacional (LDN) amb qualsevol nivell de galop (no necessàriament amb el galop 4 opció fins ara requerit).   Aquesta mesura es excepcional, i només serà vigent per aquesta temporada 2021. La obtenció d’aquesta llicència LDN en cap cas suposarà el reconeixement d’un nivell de galops superior al que oficialment es tingui (galop 1, 2, 3 o 4 comú) sinó que es tracta de facilitar aquest àmbit a les llicències pel 2021, i per tant els genets i amazones s’hauran de continuar preparant per poder obtenir-los com és habitual.

Cal recordar que un dels objectius de la RFHE i la FCH en el àmbit de la formació és que tots els participants en proves hípiques, encara que sigui el nivell més bàsic, tinguin els galops corresponents, en funció del nivell de les proves.  No es pot oblidar que cada nivell de galop acredita unes habilitats a cavall que permeten una munta més eficient i segura.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei