filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

lligues fch

NOTICIES DESTACADES

Obert el termini per a sol·licitar les ajudes del Consell Català de l’Esport

• Categoría: Notícies Federació

consell catala EsJa s'ha publicat la convocatòria de les Ajudes extraordinàries i d'emergència per a afrontar les afectacions econòmiques i socials en el sector de l'activitat física i l'esport a causa de la suspensió de l'obertura de les instal·lacions esportives.

El termini per a presentar la sol·licitud és de 5 dies hàbils a partir de demà dia 10 de març

En els següents enllaços podeu trobar la resolució de 4 de març publicada en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a Esports

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei