superior2

Suspensió de la competició fins a l'11 d'abril.

logo FCH Color TransparenteLa Junta Directiva de la RFHE, en la seva reunió celebrada en el dia d'ahir dilluns 22 de març, va acordar ampliar el termini de suspensió de la competició nacional fins al pròxim 12 d'abril.

Seguint amb aquesta línia d'actuació i per a preservar el benestar del cavall,  la FCH ha decidit també ajornar l'inici de la competició territorial fins a la mateixa data 12 d'abril.

COMUNICAT RFHE

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei