superior2

Normes per a la tornada a la competició nacional

Logo RFHEACTUALIZAT 12 d'abril Després de la publicació per la FEI dels criteris per a la tornada a la competició internacional, la RFHE ha fet públiques les pautes a seguir per tornar a la competició nacional.

Aquestes pautes s'aplicaran  a partir del 12 d'abril fins a l'1 de juny.

A partir dels suggeriments rebuts en la RFHE i el desenvolupament dels criteris de la Federació Eqüestre Internacional, es procedeix a la publicació de l'actualització de les citades pautes:

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei