superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Celebrada l’Assemblea General Extraordinària

Logo FCH Color bueno pequeñoAhir, dimarts 13 d’abril es va celebrar l’Assemblea General Extraordinària per a convocar les Eleccions a Estaments i Junta Directiva 2021

El nostre president Emilio Zegrí va ser l'encarregat d'obrir l'última assemblea d'aquesta legislatura i seva en particular, deixant la federació amb un cert pesar, però content per considerar haver realitzat durant aquests anys una bona gestió federativa agraint a tota la junta la seva labor.

Seguint l'ordre del dia es va aprovar l'acta de la junta anterior. A continuació, es va procedir a l'aprovació del Reglament Electoral, el calendari electoral i el cens provisional.

Finalment es van triar els membres de la Junta Electoral encarregats de vetllar pel bon funcionament del procés electoral, aquesta tasca va recaure en Joan Pi Comajuncosa, Ferran Cercós i Francesc Esteve

Tota la informació referent a les eleccions podeu consultar-la en l'apartat “ELECCIONS 2021” de la web de la federació.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei