superior2

Celebrada l’Assemblea General Extraordinària

Logo FCH Color bueno pequeñoAhir, dimarts 13 d’abril es va celebrar l’Assemblea General Extraordinària per a convocar les Eleccions a Estaments i Junta Directiva 2021

El nostre president Emilio Zegrí va ser l'encarregat d'obrir l'última assemblea d'aquesta legislatura i seva en particular, deixant la federació amb un cert pesar, però content per considerar haver realitzat durant aquests anys una bona gestió federativa agraint a tota la junta la seva labor.

Seguint l'ordre del dia es va aprovar l'acta de la junta anterior. A continuació, es va procedir a l'aprovació del Reglament Electoral, el calendari electoral i el cens provisional.

Finalment es van triar els membres de la Junta Electoral encarregats de vetllar pel bon funcionament del procés electoral, aquesta tasca va recaure en Joan Pi Comajuncosa, Ferran Cercós i Francesc Esteve

Tota la informació referent a les eleccions podeu consultar-la en l'apartat “ELECCIONS 2021” de la web de la federació.

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei