superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Celebrada l'Assemblea General Ordinària

Logo FCH Color bueno pequeñoAhir, dilluns 5 de juliol, es va celebrar de manera virtual la primera Assemblea General Ordinària després de les eleccions celebrades al maig.

Seguint l'ordre del dia l'obertura de l'assemblea va ser a càrrec del nou president Raimon Miret, que va fer la presentació de la nova junta, dels seus objectius. Va informar també dels nous delegats territorials, així com els grups de persones que componen les diferents comissions de treball.

Posteriorment  Jordi Polo i Artur Álvarez van fer un resum de l'Auditoria i Memòria Esportiva respectivament abans de ser aprovades.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei