superior2

Celebrada l'Assemblea General Ordinària

Logo FCH Color bueno pequeñoAhir, dilluns 5 de juliol, es va celebrar de manera virtual la primera Assemblea General Ordinària després de les eleccions celebrades al maig.

Seguint l'ordre del dia l'obertura de l'assemblea va ser a càrrec del nou president Raimon Miret, que va fer la presentació de la nova junta, dels seus objectius. Va informar també dels nous delegats territorials, així com els grups de persones que componen les diferents comissions de treball.

Posteriorment  Jordi Polo i Artur Álvarez van fer un resum de l'Auditoria i Memòria Esportiva respectivament abans de ser aprovades.

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei