superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Comencen els JJOO Tokio 2020

Tokio hipicaL'Estadi Olímpic de Tòquio viurà el divendres 23 de juliol de 2021 la cerimònia d'inauguració dels Jocs Olímpics de Tòquio 2020. La cerimònia començarà a les 20.00 hores locals (13.00 hora espanyola) i acabarà a les 23.00 hora de Tòquio (16.00 hora espanyola).

Les proves hípiques començaran dissabte que ve dia 24 amb la disciplina de doma clàssica, individual i per equips,  i es disputaran fins al dimecres 28 de juliol. Formant part de l'equip que representa a Espanya es troba nostra federada Beatriz Ferrer-Salat que muntarà a “Elegance”.

A partir de dijous 29  fins el 2 d'agost  es dispurá el CCE i des de  dissabte 31 de juliol fins dissabte 7 d'agost serà el torn del salt d'obstacles, individual i per equips.

La retransmissió de les proves podrà seguir-se a través de RTVE i Euroespost

A continuació, us deixem l'enllaç a la pàgina oficial dels JJOO per si voleu consultar-la: https://olympics.com/tokyo-2020/es/

Molta sort a tots!

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei