superior2

Comencen els JJOO Tokio 2020

Tokio hipicaL'Estadi Olímpic de Tòquio viurà el divendres 23 de juliol de 2021 la cerimònia d'inauguració dels Jocs Olímpics de Tòquio 2020. La cerimònia començarà a les 20.00 hores locals (13.00 hora espanyola) i acabarà a les 23.00 hora de Tòquio (16.00 hora espanyola).

Les proves hípiques començaran dissabte que ve dia 24 amb la disciplina de doma clàssica, individual i per equips,  i es disputaran fins al dimecres 28 de juliol. Formant part de l'equip que representa a Espanya es troba nostra federada Beatriz Ferrer-Salat que muntarà a “Elegance”.

A partir de dijous 29  fins el 2 d'agost  es dispurá el CCE i des de  dissabte 31 de juliol fins dissabte 7 d'agost serà el torn del salt d'obstacles, individual i per equips.

La retransmissió de les proves podrà seguir-se a través de RTVE i Euroespost

A continuació, us deixem l'enllaç a la pàgina oficial dels JJOO per si voleu consultar-la: https://olympics.com/tokyo-2020/es/

Molta sort a tots!

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei