appfch2

ehorses Banner Web ES Catalan 1

Ajuts Next Generation per a la digitalització

nextgenerationDes de la FCH hem arribat a un acord amb l’empresa "KD Ayuda Kit Digital" que ajuden a les entitats a sol·licitar les subvencions Next Generation de digitalització d’empreses.

Ens ofereixen accedir als ajuts pel kit digital (pagines web, Xarxes Socials, gestió de Clients, comerç electrònic, Ciberseguretat etc..).  La sol·licitud als ajuts és totalment gratuïta i les Solucions digitals estan cobertes al 100% si són aprovades. Sinó son aprovades no hi ha cost. Un cop aprovada la subvenció, et posen en contacte amb el seu agent digilitzador Hub/Projects (ha de ser un agent homologat per la UE) per poder tirar endavant la millora de les vostres web, Xarxes etc… segons l’ajut que hagueu sol·licitat.

Les ajudes es tramiten per rigorós orde d'entrada fins l'extinció dels fons, pel que quan abans facis la teva sol·licitud, abans es podrà posar en marxa.  Pots escollir el kit que s'adapti millor al teu club segons el nombre de treballadors que tinguis: de 0 a 2, de 3 a 9, de 10 a 20... El codi per els nostres clubs es: CODI: GS034

Per a més informació, pots fer click aquí: https://bit.ly/3NITQka

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

II ESTUDIO SOBRE EL IMPACTO DEL SECTOR ECUESTRE EN ESPAÑA : Descargar