appfch2

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Ajuts Next Generation per a la digitalització

nextgenerationDes de la FCH hem arribat a un acord amb l’empresa "KD Ayuda Kit Digital" que ajuden a les entitats a sol·licitar les subvencions Next Generation de digitalització d’empreses.

Ens ofereixen accedir als ajuts pel kit digital (pagines web, Xarxes Socials, gestió de Clients, comerç electrònic, Ciberseguretat etc..).  La sol·licitud als ajuts és totalment gratuïta i les Solucions digitals estan cobertes al 100% si són aprovades. Sinó son aprovades no hi ha cost. Un cop aprovada la subvenció, et posen en contacte amb el seu agent digilitzador Hub/Projects (ha de ser un agent homologat per la UE) per poder tirar endavant la millora de les vostres web, Xarxes etc… segons l’ajut que hagueu sol·licitat.

Les ajudes es tramiten per rigorós orde d'entrada fins l'extinció dels fons, pel que quan abans facis la teva sol·licitud, abans es podrà posar en marxa.  Pots escollir el kit que s'adapti millor al teu club segons el nombre de treballadors que tinguis: de 0 a 2, de 3 a 9, de 10 a 20... El codi per els nostres clubs es: CODI: GS034

Per a més informació, pots fer click aquí: https://bit.ly/3NITQka

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei