appfch2

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

S'acosta el primer congrés de l'esport femení

KIT IG FB TWT IWISC post 1El pròxim 15 i 16 de setembre, el Camp Nou acollirà a referents de diferents àrees de l'esport per a entaular una conversa sobre la dona a l'esport.

Actualment vivim un moment històric per l’esport femení: estem aconseguint records de participació, seguiment de l’afició i visibilitat als mitjans. Tot això respon a una feina en marxa des de fa dècades.

El primer Congrés Internacional de l’Esport Femení, organitzat per la UFEC, serà un lloc d’intercanvi d’experiències, de bones pràctiques, de coneixement en primera persona, de celebració, i d’històries emocionants.

Per a més informació sobre el congrés: https://iwisc.ufec.cat

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei