appfch2

ehorses Banner Web ES Catalan 1

S'acosta el primer congrés de l'esport femení

KIT IG FB TWT IWISC post 1El pròxim 15 i 16 de setembre, el Camp Nou acollirà a referents de diferents àrees de l'esport per a entaular una conversa sobre la dona a l'esport.

Actualment vivim un moment històric per l’esport femení: estem aconseguint records de participació, seguiment de l’afició i visibilitat als mitjans. Tot això respon a una feina en marxa des de fa dècades.

El primer Congrés Internacional de l’Esport Femení, organitzat per la UFEC, serà un lloc d’intercanvi d’experiències, de bones pràctiques, de coneixement en primera persona, de celebració, i d’històries emocionants.

Per a més informació sobre el congrés: https://iwisc.ufec.cat

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

II ESTUDIO SOBRE EL IMPACTO DEL SECTOR ECUESTRE EN ESPAÑA : Descargar
Toggle Bar