appfch2

filet dor

ehorses Banner Web ES Catalan 1

Convocatòria per a la primera Assemblea General Ordinària de 2023

Asamblea 10 julio 2017Per acord de la Junta Directiva de la FCH , i de conformitat amb el que disposen els nostres Estatus, convoquem als clubs i estaments a la propera Assemblea General Ordinària de la FCH.

Aquesta es celebrarà proper dia 16 de gener de 2023 a les 18.30h en primera convocatòria i 19.00h en segona, i que es celebrarà presencialment a l’Aula de la primera planta del edifici de la Federació, a la Casa de l’Esport, Rbla Guipúscoa 23-25, Barcelona ( trucar timbre 1ºA).

ORDRE DEL DIA:

1. Obertura de l’Assemblea a càrrec del President de la FCH
  2. Formació de la llista d’assistents
  3. Aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea anterior
  4. Ratificació dels preus de les llicències 2023
  5. Aprovació, si s’escau, del Pressupost general de la FCH 2023
  6. Calendari de competicions 2023: Campionats de Catalunya i Final Lligues.  Honoraris oficials
  7. Precs i preguntes

Si us plau, confirmeu la vostra assistència a a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Adjuntem els documents que es tractaran a la reunió, per a la vostra revisió.

ACTA_ASSEMBLEA_30_DE_JUNY_22_signada.pdf

calendario_territorial_2023.pdf

calendari_nacional_2023.pdf

PRESUPOST_FCH_2023.pdf