filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

SUBHASTA POLTRES

NOTICIES DESTACADES

Arriba a Barcelona el documental "Caballos"

documental caballosEl reconegut professor de la Universitat de Córdoba, Alberto Redondo, ens porta una obra cinematogràfica única: "Caballos".

Després de tres anys de rodatge, aquesta pel·lícula revela amb històries reals la profunda connexió entre els cavalls i les persones en diverses cultures al voltant del món, explorant llocs tan exòtics com Austràlia, Emirats Àrabs i Mongòlia.

"Caballos" ha estat guardonada recentment com a Millor Documental Internacional i Millor Director Internacional en el Equus Film & Arts Festival a Albuquerque, els Estats Units. A més, va ser seleccionada en el prestigiós Festival de Cannes, destacant entre gairebé 3.000 projectes de 119 països. Ara, arriba a Barcelona per a ser projectada en Cines Filmax des del 26 de gener fins al 23 de febrer.

Prèviament estrenada a Córdoba el passat 21 de novembre, la pel·lícula ha captivat a audiències en diverses ciutats, incloent-hi Jerez, Màlaga, Madrid i Sevilla. El públic majoritari ha estat l'apassionada comunitat vinculada al món del cavall: veterinaris, genets clubs hípics i aficionats a les disciplines eqüestres.

Per a una visió més pròxima del projecte, podeu veure el tràiler de la pel·lícula: https://www.youtube.com/watch?v=Uj0Gj7_UKAM

Si desitges assegurar la teva entrada per a aquesta experiència cinematogràfica única, pots adquirir-la en el següent enllaç:https://www.cinesfilmax.com/caballos

Uneix-te a aquest viatge cinematogràfic únic que celebra la connexió entre els cavalls i la humanitat!

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei