filet dor

SUBHASTA POLTRES

Arriba a Barcelona el documental "Caballos"

documental caballosEl reconegut professor de la Universitat de Córdoba, Alberto Redondo, ens porta una obra cinematogràfica única: "Caballos".

Després de tres anys de rodatge, aquesta pel·lícula revela amb històries reals la profunda connexió entre els cavalls i les persones en diverses cultures al voltant del món, explorant llocs tan exòtics com Austràlia, Emirats Àrabs i Mongòlia.

"Caballos" ha estat guardonada recentment com a Millor Documental Internacional i Millor Director Internacional en el Equus Film & Arts Festival a Albuquerque, els Estats Units. A més, va ser seleccionada en el prestigiós Festival de Cannes, destacant entre gairebé 3.000 projectes de 119 països. Ara, arriba a Barcelona per a ser projectada en Cines Filmax des del 26 de gener fins al 23 de febrer.

Prèviament estrenada a Córdoba el passat 21 de novembre, la pel·lícula ha captivat a audiències en diverses ciutats, incloent-hi Jerez, Màlaga, Madrid i Sevilla. El públic majoritari ha estat l'apassionada comunitat vinculada al món del cavall: veterinaris, genets clubs hípics i aficionats a les disciplines eqüestres.

Per a una visió més pròxima del projecte, podeu veure el tràiler de la pel·lícula: https://www.youtube.com/watch?v=Uj0Gj7_UKAM

Si desitges assegurar la teva entrada per a aquesta experiència cinematogràfica única, pots adquirir-la en el següent enllaç:https://www.cinesfilmax.com/caballos

Uneix-te a aquest viatge cinematogràfic únic que celebra la connexió entre els cavalls i la humanitat!

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

II ESTUDIO SOBRE EL IMPACTO DEL SECTOR ECUESTRE EN ESPAÑA : Descargar
Toggle Bar