superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Emili Zegrí entrevistat a Radio Kanal Barcelona

Tertulia hipicaEl President de la Federació Catalana d’Hípica, Emili Zegrí, ha participat aquest matí en el programa Tribuna Hípica de Radio Kanal Barcelona presentat per Maria Luisa Sala.

A més de la presència del President de la Federació, també han participat en el programa d’avui, el Director de Relacions Institucionals, Qualitat de Vida, Igualtat i Esports de l’Ajuntament de Barcelona, Sr. Xavier Amador. Durant l’espai radiofònic, els participants han debatut sobre diversos temes de l’actualitat hípica en el nostre territori, amb especial atenció el Projecte de Promoció del Cavall a través de la Barcelona Equestrian Challenge i a la proposta del Govern central de posa r en marxa la Llicència Única Nacional.

A continuació us deixem un enllaç on podeu descarregar-vos aquest programa.

TRIBUNA HIPICA

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei