superior2

Emili Zegrí entrevistat a Radio Kanal Barcelona

Tertulia hipicaEl President de la Federació Catalana d’Hípica, Emili Zegrí, ha participat aquest matí en el programa Tribuna Hípica de Radio Kanal Barcelona presentat per Maria Luisa Sala.

A més de la presència del President de la Federació, també han participat en el programa d’avui, el Director de Relacions Institucionals, Qualitat de Vida, Igualtat i Esports de l’Ajuntament de Barcelona, Sr. Xavier Amador. Durant l’espai radiofònic, els participants han debatut sobre diversos temes de l’actualitat hípica en el nostre territori, amb especial atenció el Projecte de Promoció del Cavall a través de la Barcelona Equestrian Challenge i a la proposta del Govern central de posa r en marxa la Llicència Única Nacional.

A continuació us deixem un enllaç on podeu descarregar-vos aquest programa.

TRIBUNA HIPICA

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei