superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Confirmades les dates per les inscripcions dels propers Cursos de Tècnics

fch xxEl Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ha donat a conèixer les dates per les inscripcions dels Cursos de Tècnics de Nivell I i Nivell II.

Ensenyament ha establert el primer període d’inscripció de les proves d’hípica entre els dies 7 i 18 de febrer de 2014. Les proves d’accés del cicle inicial (Nivell I) es duran a terme el dia 6 de març de 2014, prova escrita a les 17:00 hores i la prova pràctica entre els dies 12 i 18 de març de 2014 i la prova d’accés del cicle final (Nivell II) de Doma, CCE i Salt, es realitzarà entre els dies 7 i 10 de març de 2014 (presentació el 6 de març a les 16 hores).

Si voleu més informació podeu consultar el document adjunt o adreçar-vos directament el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

2013_10_30__ENS_Especifiques_2014.pdf

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei