superior2

Confirmades les dates per les inscripcions dels propers Cursos de Tècnics

fch xxEl Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ha donat a conèixer les dates per les inscripcions dels Cursos de Tècnics de Nivell I i Nivell II.

Ensenyament ha establert el primer període d’inscripció de les proves d’hípica entre els dies 7 i 18 de febrer de 2014. Les proves d’accés del cicle inicial (Nivell I) es duran a terme el dia 6 de març de 2014, prova escrita a les 17:00 hores i la prova pràctica entre els dies 12 i 18 de març de 2014 i la prova d’accés del cicle final (Nivell II) de Doma, CCE i Salt, es realitzarà entre els dies 7 i 10 de març de 2014 (presentació el 6 de març a les 16 hores).

Si voleu més informació podeu consultar el document adjunt o adreçar-vos directament el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

2013_10_30__ENS_Especifiques_2014.pdf

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei