appfch2

ehorses Banner Web ES Catalan 1

La Delegació de Lleida celebra la seva Gala anual

P10809211L’Hotel Sercotel Condes de Urgell de Lleida va acollir aquest passat divendres la gala anual de la Delegació de Lleida de la Federació Catalana d’Hípica i que va comptar amb la presència del President de la Federació Catalana d’Hípica, Sr. Emili Zegrí.

P10809311A més de la presència del President de la Federació, també hi van ser presents Miquel Padilla, Vicepresident Primer de la Diputació de Lleida, Josep Ramón Solsona, Cap de la Representació Territorial de l’Esport a Lleida, Txema Alonso, Regidor d’Esports de l’Ajuntament de Lleida, Montserrat Peiretó, Delegada de la Federació Catalana a Lleida i Jaume Sancho, directiu de la Federació Catalana, entre d’altres.

P10808851Durant el transcurs d’aquesta Gala, es va fer entrega de diferents premis els millors genets i amazones de la província de Lleida que durant la temporada 2013 van destacar en les diferents disciplines hípiques. Entre els premiats van destacar Ares Prats, Duna Foix, Jordi Bernat, Ester Carrió, Eulàlia Torres, Núria Lladonosa, Annaïs Moyà, Joel Vallès i Albert Hermoso.

A continuació us deixem un petit video amb les imatges dels genets i amazones guardonats:

Premiats 2013

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

II ESTUDIO SOBRE EL IMPACTO DEL SECTOR ECUESTRE EN ESPAÑA : Descargar
Toggle Bar