appfch2

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

La Delegació de Lleida celebra la seva Gala anual

P10809211L’Hotel Sercotel Condes de Urgell de Lleida va acollir aquest passat divendres la gala anual de la Delegació de Lleida de la Federació Catalana d’Hípica i que va comptar amb la presència del President de la Federació Catalana d’Hípica, Sr. Emili Zegrí.

P10809311A més de la presència del President de la Federació, també hi van ser presents Miquel Padilla, Vicepresident Primer de la Diputació de Lleida, Josep Ramón Solsona, Cap de la Representació Territorial de l’Esport a Lleida, Txema Alonso, Regidor d’Esports de l’Ajuntament de Lleida, Montserrat Peiretó, Delegada de la Federació Catalana a Lleida i Jaume Sancho, directiu de la Federació Catalana, entre d’altres.

P10808851Durant el transcurs d’aquesta Gala, es va fer entrega de diferents premis els millors genets i amazones de la província de Lleida que durant la temporada 2013 van destacar en les diferents disciplines hípiques. Entre els premiats van destacar Ares Prats, Duna Foix, Jordi Bernat, Ester Carrió, Eulàlia Torres, Núria Lladonosa, Annaïs Moyà, Joel Vallès i Albert Hermoso.

A continuació us deixem un petit video amb les imatges dels genets i amazones guardonats:

Premiats 2013

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei