appfch2

ehorses Banner Web ES Catalan 1

L’Associació d’Amics del Cavall de les Comarques de Tarragona celebra la seva Gala anual

1016444 10151991620404506_1117256914_nL’Associació d’Amics del Cavall de les Comarques de Tarragona (AACCT), va celebrar el passat dia 1 de febrer la seva tradicional Gala anual, que va aplegar a més de 170 persones i que es van reunir a l’Hotel Brea’s de Reus.

El sopar de Gala va comptar amb la presència de la Vicepresidenta de la Federació Catalana d’Hípica, Leonor Brozgol, de l’Alcalde de Reus, Sr. Carles Pellicer i un bon nombre de Regidors i Regidores de l’Ajuntament de Reus. En total, es van lliurament un total de 70 premis, que van destacar els èxits esportius dels genets i amazones tarragonines durant la temporada 2013.1017406 10151991619639506_1752863974_n

A més dels premis individuals, els organitzadors també van atorgar una menció especial als organitzadors de La Marató a Cavall, que es va organitzar per recaptar fons en benefici de La Marató de TV3 del passat mes de desembre.

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

II ESTUDIO SOBRE EL IMPACTO DEL SECTOR ECUESTRE EN ESPAÑA : Descargar
Toggle Bar