appfch2

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

L’Associació d’Amics del Cavall de les Comarques de Tarragona celebra la seva Gala anual

1016444 10151991620404506_1117256914_nL’Associació d’Amics del Cavall de les Comarques de Tarragona (AACCT), va celebrar el passat dia 1 de febrer la seva tradicional Gala anual, que va aplegar a més de 170 persones i que es van reunir a l’Hotel Brea’s de Reus.

El sopar de Gala va comptar amb la presència de la Vicepresidenta de la Federació Catalana d’Hípica, Leonor Brozgol, de l’Alcalde de Reus, Sr. Carles Pellicer i un bon nombre de Regidors i Regidores de l’Ajuntament de Reus. En total, es van lliurament un total de 70 premis, que van destacar els èxits esportius dels genets i amazones tarragonines durant la temporada 2013.1017406 10151991619639506_1752863974_n

A més dels premis individuals, els organitzadors també van atorgar una menció especial als organitzadors de La Marató a Cavall, que es va organitzar per recaptar fons en benefici de La Marató de TV3 del passat mes de desembre.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei