appfch2

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 6 al 8 de maig

jordi arboix montanado a un caballo tordo durante una prueba de raid

Raid serà el protagonista aquest cap de setmana amb un esdeveniment internacional que compta amb participants de diversos països.

Raid

AL Club Hipic Olost es celebraran el divendres i dissabte curses internacionals de raid de *,** i ***, així com un CEI2** per joves genets.

Trec

Dissabte es celebrará un concurs infantil de la Lliga catalana de Trec puntuable per a la Lliga Aceegi a les instal·lacions de C.H. Natura a cavall a la localitat de Santa Coloma de Farners. El concurs comptarà amb proves open de totes les categories.

Aquest esdeveniment comptarà amb la Carla Comas com a presidenta, Kike Aliño com a traçador PER i Beth Gali com a traçadora PAR/PTV.

Doma

El Open Sports Club ha organitzat quatre competicions de doma pel diumenge: un 0*,1*, CDTP1* i CPEDT1*.

Socorro Blas exercirà com a presidenta del jurat; Bàrbara Regas, Dominique Grillot, María de la Mar Reguero i Manuel Ortiz faran de vocals, mentre que Eva María López complirà amb les funcions de delegada.

Salt

Dissabte es celebrarà a l'IES Mollerusa un CST1* "In memoriam", l'esdeveniment comptarà amb 8 proves oficials, des de 0,20m a 1,20m. Eva María López serà la presidenta en aquesta ocasió, Jaime Sancho, cap de pista, Jordi Pontes serà el delegat acompanyat de Roberto Ruiz com a vocal.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei