appfch2

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 10 al 12 de juny

Laura Roquet con Denis ZComencen les vacances i augmenta la competició territorial! A més aquest cap de setmana comptarem amb un CSN4* en el RCPB que compta amb més de 140 inscrits.

Salt d'obstacles

Les instal·lacions olímpiques del Real Club de Polo de Barcelona tornaran a omplir-se amb la disputa del primer dels dos concursos nacionals que es desenvoluparan de manera consecutiva en el club barceloní. Es tracta en aquesta ocasió d'un CSN4* que ja té confirmada la participació de més de dos-cents vuitanta binomis entre ells Alejandro Entrecanales, Blai Capdevila, Gonzalo d'Almeida, Blanca Gil, Daniel Martínez Ricart, Virginia Graells, Jesús Torres, Laura Roquet o Elisabeth Goyoaga.

Durant les tres jornades es disputaran un total de tres proves oficials diàries amb altures de 1,20, 1,30 i 1,40 metres, a més de les complementàries sobre 1,00 i 1,10 m.
Elena Boix, com a directora tècnica del concurs, serà l'encarregada de dissenyar els diversos traçats d'una competició que conclourà el diumenge amb la disputa del Gran Premi, patrocinat per Suzuki, prova més important de l'esdeveniment.

La competició podrà seguir-se per streaming a través de l'aplicació gratuïta Equip.

Doma Clàssica

A les instal·lacions de la Hípica La Foixarda, han programat dos concursos de Doma, un CDT0* amb proves de promoció des de AP Prèvia fins a Reprise 3 i un CDT1* amb proves de Benjamins fins a nivell San Jorge, incloent proves de Cavalls Joves de 4, 5, 6 i 7 anys.

El jurat de camp estarà presidit per Dominique Grillot Viu acompanyada com a vocal de Eulalia Layunta. Les funcions de delegada federativa aniran a càrrec de Carles Cid.

A EquipVidreres es celebrarà un doble concurso, CDT0* i CDT1* també puntuable per la Lliga Aceegi, que comptarà amb Meritxell Agramunt com presidenta del jurat amb les vocals Meritxell Pontes i Socorro Blas

Trec

Al Club Hípic La Vinya es celebrarà la final de Lliga de TREC per el més petits, amb categories per Benjamins, Alevins i Infantils.

Turisme Eqüestre

Cowboys de la Selva ha organitzat una sortida per tot el cap de setmana per la Vall de Nuria (Ripollès)

AMAC començarà avui divendres una sortida per el Vall del Tenes i Parc natural de Galecs.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei