appfch2

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 30 al 31 de juliol

ruta cerdanyaAquest cap de setmana d'inici de vacances per a molts dels nostres federats, podem gaudir de diferents concursos a casa nostra.

Salt d'Obstacles

Els dies 29-30 i 31 de juliol se celebra el segon CSN3* de la XXII edició de la Ruta de la Cerdanya, al Club Eqüestre Puigcerdà, que diumenge celebrarà el Gran Premi Federació Catalana d'Hípica. Aquest esdeveniment comptarà amb l'actuació d'Anna Soler com a presidenta del jurat, Cristina de Olano, Luis Almendros i Josep Manuel de Llanza com a vocals, i Guifré Sirvent com a cap de pista.

Es correran proves oficials de 1,20m a 1,40m i complementaries de 1.00m i 1.10m. Els dies 1 i 2 d'agost es celebraran dos CST1* per a posar punt i final a aquesta nova edició del circuit hípic.

Doma Clàssica

Dissabte 30 de juliol, l'Aiguaviva Hipic, acull un CDT0* i 1* Nocturn, puntuables per les Lligues de Doma Clàssica.

La presidenta del jurat serà Socorro Blas, amb Meritxell Pontes, Aleix Fuentes, Lluis Fabregat com a vocals i Jordi Pontes com a delegat federatiu.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei