appfch2

filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? De l'11 al 13 de novembre

Cartel CtoSO2022Dos campionats de Catalunya, un de Salt d'Obstacles i un altre de Trec Infantil, són els protagonistes d'aquest cap de setmana.

Salt d'Obstacles

El RCPB acull el Campionat de Catalunya de Salt d'Obstacles des de divendres 11 fins diumenge 13 en que finalitzarà amb la proclamació de campions de la disciplina en les diferents categories.

El jurat estarà presidit per Angel Vilches, amb el suport dels vocals Leonor Brozgol, Ignacio Cabestany, Jordi Llaveria i Tamara Gonzalez.  La comissària serà Clarie Van Gelder, Elena Boix serà la cap de pista acompanyada de Juan Cabrera, i Jordi Bortoló serà el delegat federatiu.

Aquest any a més de les proves tradicionals es correran proves per equips. Cartell CampionatCatTrecInfantil

Trec

Diumenge 13 es celebrarà el Campionat de Catalunya de TREC Infantil, amb les categories per a Benjamins, Aleví i Infantil al Club Hipic Natura a Cavall, de Santa Coloma de Farners. El jurat estarà presidit per Victòria Patino i amb Ricard Grabulosa com a vocal i Carla Comas com a delegada federativa. El traçador de POR serà Kike Aliño i el traçat PAR/PTV anirà a càrrec de Beth Galí.

Doma Clàssica

Doble concurs de doma clàssica 0* i 1* a Hípica La Foixarda de Barcelona amb Dominique Grillot com a president, Meritxell Pontes com a vocal i Carles Cid com a delegat Federativa

Horseball

La tercera jornada de la Lliga Catalana de Horseball es celebrarà al Club Horseball Banyoles i es disputaran 13 partits de les categories: Sub14 a i B, Femení A i B, 3er mixta, i 2na mixta.

Turisme Eqüestre

Llampecs del Llémena organitza una ruta a cavall, diumenge 13, pel Baix Empordà.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei