appfch2

filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 25 al 27 novembre

313934305 832489977996903 6851951874195655099 nS'acosta un cap de setmana ple d'esdeveniments de gairebé totes les disciplines i en el qual comptem amb un internacional i campionat de Catalunya entre altres.

Salt d'Obstacles

El RCPB acollirà un CSI2* com a començament de la Ruta de Nadal, que comptarà amb participació de catorze nacions diferents i genets catalans com Jaime Astiz, Alex Codina i, Blanca Gil.

Raid

Dissabte 26, el Club Hípic Ponicat celebrarà el VI Raid Ponicat, on es disputaran tres proves de Raid: CEA0*, 60 i 40 als voltants de Taradell.

Trec

Els dies 26 i 27, Paddock Vallés acollirà el Campionat de Catalunya de TREC de les categories de Junior, Sènior, 0* Menors, 1* Menors  i veterans. Així mateix, acollirà un concurs nacional CNTREC3 que comptarà amb Leonor Brozgol com a presidenta del Jurat, Roberto Martín com a traçador PER I Manel Ortiz com a traçador PTV i PAR.

Doma Clàssica

4rtaJornada22.jpg

La Eugassada "Las Lunas" celebrarà, diumenge 27, un CDT1* i CDT0*. L'esdeveniment comptarà amb Paquita Kriens com a president, Meritxell Pontes i Marina Colominas com a vocals i Socorro Blas com a delegada de la FCH.

Aquest mateix dia se celebrarà al Club Hípic QMT la final de les lligues de Doma Clàssica de Tarragona, amb un CDT0* i un CDT1* que en aquesta ocasió comptaran amb Meritxell Agramunt com a presidenta, Carles Cid i Nadine Thomas com a vocals i Eva López Ampudia com a Delegada federativa.

Horseball

La 4a Jornada de la XXIV lliga catalana de Horseball se celebrarà al Centre Hípic Malla.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei