appfch2

filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 13 al 15 de gener

5198b590 9972 4ca7 900e 9f924bc5b9aeAquest cap de setmana es celebraran alguns esdeveniments eqüestres que donaran el tret de sortida a la nova temporada 2023

Raid

En Raid els dies 13 i 14 se celebrarà a Selvaequus l'II Raid Internacional de la Selva, que comptarà amb 5 categories; dos nacionals (CEN*, CEN**) y tres internacionals (CEI**/120km, CEI1*/100km y CEIYJ1*/100)

Al seu torn se celebrarà el IV Raid territorial de la Selva que comptarà amb les carreres: CEA P60, CEA P40 i CEA0*

Salt

El RCPB comença la seva temporada de competició amb la celebració d'un CSN2*

El jurat de camp estarà presidit per Rafael Sánchez acompanyat per els vocals: Angel Miguel Vilches, Ignacio Cabestany i Jordi Llaveria. Lles funcions de delegat federatiu seran a càrrec de Jordi Bortoló.

Turisme Eqüestre

El dia 15 de gener l'AMAC realitzarà una ruta per Massís de Montserrat, alhora que Cowboys de la Selva farà la ruta de St. Antoni Llagostera.

Horseball

El 15 de gener se celebrarà la 6a Jornada de Horseball de la XXIV Lliga catalana de Horseball durant la qual se celebraran els següents partits:

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei